Marlin Firearms Forum banner
21 - 30 of 30 Posts
Ik heb dit net online gevonden. Vergeef me als het al is geplaatst.

Sorry, Guns America, die presentatie was echt waardeloos. De camera die tegen het licht in filmt, zorgt ervoor dat ik het geweer niet echt kan zien. Zelfs een beginnende fotograaf weet dat hij niet tegen het licht in moet filmen. Een zeer slecht geschoten video presenteren met een soundtrack op een drukke schietbaan - echt waar? Kon je niet op zijn minst een rustige plek vinden om de dialoog te presenteren? Ik ben een fan van hendelgeweren en ik vind het uiterlijk van dat Henry-geweer niet mooi - dat ik niet goed kon zien tegen het invallende licht. Maar ik heb er genoeg van gezien om het me af te schrikken. De actie lijkt afgeleid te zijn van het tandheugel- en rondsel, roterende bout van de BLR. Als ik dat soort dingen zou willen, zou ik een echte BLR zoeken. Een BLR was er in serieuze jachtkalibers.

Ha-Ha. Het enige wat ze hoefden te doen was iemand naast de cameraman te laten staan met een stuk wit schuimplaat om het licht terug te reflecteren op het onderwerp.
Video-opnamen op schietbanen.... velen hebben hier regels tegen.....verzekeringsprobleem, etc. Wanneer je iemand filmt/regisseert en je zegt hem om op een bepaalde manier te bewegen en er gebeurt iets... ben jij de verantwoordelijke partij.
Eén ding dat me opviel... schutter speelt met de hendel... laat zien hoe gemakkelijk het werkte, maar toen hij het magazijn laadde en de eerste kogel in de kamer bracht, deed hij het bijna dubbel... was niet meer zo "superieur".
BLR.... blootgestelde 4-positie hamer, 6,5 pond, en je kunt hem krijgen in 308 of 270 Win. $1.000.
Enige verschil is de AR-magazijnen.....maar waarvoor? uitgebreid plinken?

Weer een wapenfabrikant die probeert te profiteren van de hype rond de hendelactie door een ander overgeprijsd geweer te introduceren.
Ik ben het ermee eens als we het alleen over dit model hebben, maar Henry heeft zich al voor de hendelactie-hype gecommitteerd aan de hendelgeweer.

Het zal goed verkopen in de liberale staten die het bezit van een vrijheidsgeweer moeilijk maken.

Blijkbaar alleen 223 en 300 Blackout.

ETA: Met dat grote magazijn zou dit niet je boswandelaar geweer zijn, omdat je het geweer niet met één hand onder de ontvanger kunt dragen.
Maar het zou wel geschikt kunnen zijn voor sommigen die van hendels houden en veel 223 te verschieten hebben. We krijgen geen vuurwapens met schroefdraad in Californië. Ze treden zelfs strenger op tegen luchtdrukwapens met schroefdraad... geïntegreerde loopbeschermers zijn wel oké.

Ik vond het leuk en applaudisseer Henry voor het maken ervan. Ik had een Remington Patrol Carbine pomp in 223 en heb hem domweg verkocht. Hij gebruikte ook AR-magazijnen en het was verdomd leuk om mee te schieten. Deze Henry zou een goede vervanging kunnen zijn. Wat betreft het bezit hiervan in staten waar AR's niet zijn toegestaan, zijn hoogstwaarschijnlijk ook grote magazijnen niet toegestaan. Maar zelfs met slechts een magazijn van 10 patronen zou dit een leuk wapen zijn om te bezitten. En als er magazijnen van 5 patronen beschikbaar zijn, zou je hem op het evenwichtspunt onder de ontvanger kunnen dragen.

Voor mij is het enige nadeel de hoge prijs die Henry voor zijn wapens vraagt. Misschien zouden ze hun wapenprijzen kunnen verlagen en zou ik er een kunnen betalen als ze zouden stoppen met het weggeven van honderdduizenden dollars aan goede doelen.

Bouw dit in 350 Legend en ik koop er 2.
Ik vind het leuk
Buckeye33, je hebt iets aangestipt waar ik me al een tijdje over afvraag. Vroeger, toen de M-1 karabijn werd ontworpen en ontwikkeld. Wat als ze de karabijn daadwerkelijk in 350 Legend hadden uitgebracht in plaats van de .30 karabijn-patroon. Het lijkt erop dat de M-1 karabijn in kaliber 350 Legend een veel dodelijker wapen zou zijn geweest.

Plastic kolfen hebben hun plaats op werkende geweren. Ik had een Mossberg 835 met een plastic kolf die ik erg leuk vond voor de eendenjacht. Hij kon nat worden en rondratelen in de boot en geen schade oplopen. Toen ik hout opzette, droeg ik een geweer op mijn quads en tractoren. Houten kolven kregen een pak slaag, maar de zwarte plastic kolven op de grendelacties hielden stand. Het lijkt erop dat ze voor hendelacties het hout niet zomaar vervangen door plastic, zoals ze doen bij grendelacties, maar ze tactisch moeten maken. Ik heb ook geen suppressor nodig.
Hadden ze een goedkoper Long Ranger utility geweer in standaardprofiel aangeboden, dan had ik er misschien een in 308 gekregen. Walnoot voegt kosten toe aan een geweer, plastic is goedkoper. 223 patronen kunnen maar zoveel doen. Ik geef de voorkeur aan geweren in echte patronen.

Voor degenen die soortgelijke gedachten hebben - ik correspondeerde met Henry over de haalbaarheid van het wijzigen van een voor 6.8 SPC. Ze antwoordden gedeeltelijk met:

"Onze Supreme-vuurwapens zijn niet ontworpen om verwisselbare lopen te hebben, en afgezien van de magazijnen zullen geen andere onderdelen uitwisselbaar zijn met de AR-15-type geweren of andere vuurwapens."

Dus, tenzij ze 6.8 SPC aan de line-up toevoegen, vergeet het.

In een bericht hierboven werd 350 Legend genoemd. Dat zou een veel, veel betere keuze zijn geweest voor een hendelgeweer dan 300 Blackout. Het enige wat Henry anders zou hoeven doen, is een .350 loop installeren en deze combineren met een ander magazijn. Het lijkt een no-brainer.

21 - 30 of 30 Posts