Heb dit net online gevonden. Vergeef me als het al gepost is.
Sorry, Guns America, die presentatie was echt waardeloos. De camera die tegen het licht in filmt, zorgt ervoor dat ik het geweer niet echt kan zien. Zelfs een beginnende fotograaf weet dat hij niet tegen het licht in moet filmen. Een zeer slecht geschoten video presenteren met een soundtrack op een drukke schietbaan - echt waar? Kon je niet op zijn minst een rustige plek vinden om de dialoog te presenteren? Ik ben een fan van hendelgeweren en ik vind het uiterlijk van dat Henry-geweer niet mooi - dat ik niet goed kon zien tegen het invallende licht. Maar ik heb er genoeg van gezien om het me af te schrikken. De actie lijkt afgeleid te zijn van het tandheugel- en rondsel, roterende bout van de BLR. Als ik dat soort dingen zou willen, zou ik een echte BLR zoeken. Een BLR was er in serieuze jachtkalibers.Ik heb dit net online gevonden. Vergeef me als het al is geplaatst.
Ik ben het ermee eens als we het alleen over dit model hebben, maar Henry heeft zich al voor de hendelactie-hype gecommitteerd aan de hendelgeweer.Weer een wapenfabrikant die probeert te profiteren van de hype rond de hendelactie door een ander overgeprijsd geweer te introduceren.
Buckeye33, je hebt iets aangestipt waar ik me al een tijdje over afvraag. Vroeger, toen de M-1 karabijn werd ontworpen en ontwikkeld. Wat als ze de karabijn daadwerkelijk in 350 Legend hadden uitgebracht in plaats van de .30 karabijn-patroon. Het lijkt erop dat de M-1 karabijn in kaliber 350 Legend een veel dodelijker wapen zou zijn geweest.Bouw dit in 350 Legend en ik koop er 2.
Ik vind het leuk